USA Florida Southwest Florida Fort Myers Beach Listing #18505

Gullwing Island View Condo - Fort Myers Beach, FL

Take a Virtual Tour
46 reviews
Max. occupancy: 6 1 King Bed, 1 Queen Bed 2 bedrooms 2 bathrooms Sleeps 4 comfortably  No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with simple cancellation and optional travel insurance. Learn more >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Gulf-front condo with lanai, pool, hot tub, tennis & direct beach access

Indulge in South Florida's breezy, Gulf-front lifestyle at this beautiful Fort Myers Beach condo, a perfectly located Estero Island escape with a private screened lanai, direct access to the white sand beach below, and fantastic building amenities that include an outdoor swimming pool, a hot tub, tennis courts, and more!

What's nearby:
This condo is located in the Gullwing Beach Resort, a beachfront complex that sits directly on the Gulf shores of Estero Island. You'll be just a few steps from white sand, azure waves, and a fleet of bright blue reclining chairs and umbrellas that are available for guest use. The condo is also within walking distance of a variety of restaurants and shopping centers, two miles north of Lovers Key State Park, and four miles south of the center of Fort Myers Beach.

Things to know:
Free WiFi
Full kitchen with a dishwasher

Other permit number: 19-0944 - Fort Myers Beach Rental License
State/province permit number: CND4606004

You must be 21 years or older to rent this property.

AMENITIES

Bathrooms

Jetted tub

Features

Iron

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Partial AC

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Oceanfront

Water view

Waterfront

Beach access

Gulf view

Gulf-front

Media

Internet

TV

Cable

Wireless router

On-site activities

Hot tub : Shared

Pool : Shared

Tennis court : Shared

Outdoor

Gas grill : Shared

Patio

Beach chairs

Beach towels

Deck

Lanai

Cabana

Parking & access

Elevator

Theme

Snowbird-friendly

46 reviews

raul e. Sep 2022
excelente atencion, habitaciones super comodas, playa a unos pocos pasos y un mar calido,los esepra para disfrutar un buen descanso
Jacqueline S. Sep 2022
Easy access to beach and pool. Spacious condo. Nice grilling area! Covered park a plus! Easy access to stores! Everything you needed was provided!
Holly N. Jul 2022
This condo was very nice and clean. We cooked a couple of nights and the kitchen had everything we needed. The full sized washer and dryer in the unit was a life saver after spending a lot of time at the beach. The location is perfect…right on the beach . The condo is close enough to downtown Fort Myers, but far enough away that you have peace and quiet. There is also a nice pool in the complex. Highly recommend.
Doug N. Jun 2022
We were close to the location for our boat ride to Key West which was a plus. The condo was extremely unclean. We took over two dozen pictures the night we arrived to share with the initial contact representative who asked for our opinion of how clean the space was upon our arrival. We provided a detailed summary of what we found and submitted with pictures. With a proper thorough cleaning this place would be an excellent place to stay. Hoping they make the necessary efforts to do so before the next guests arrive.
Manager response:
Thank you for staying with us, Doug. We are so glad the location worked out well for you although we are so sorry for the details that were amiss. We apologize for the cleanliness issues you experienced and appreciate you bringing these items to our attention. Our local staff will follow up with housekeeping to ensure future cleans are completed to our standards. Thank you for your feedback and we look forward to another chance to impress you in the future.
Keri W. Apr 2022
Great condo and location …. There was no coffee maker, which was a disappointment. Otherwise a great spot.
Kris W. Mar 2022
This was our 13th year staying at Gullwing. Instead of booking through Sunstream Resorts, I booked on VRBO. We saved a little money but it wasn't worth it. This condo is worn and has not been taken care of. There was a hole in the ceiling of the Master, the cleaning was substandard. IE, the coffee pot was filthy, the family room pillows were stained and disgusting. We washed everything the linens, the pillows, the towels, etc.
There were only 2-Vacasa beach towels for the entire week.
2nd floor overlooks nothing and if you peer out the front of the balcony, you can see a slight bit of pool. NOT a beach view in any way. Fort Meyers is the best beach so we will go back to Gullwing but this unit needs a deep clean and some repair.
Manager response:
Hi, Kris! We're so glad you stayed with us and appreciate your helpful feedback. We'd like to apologize for the wear and tear you experienced due to the busy season. This home is blocked off in May for repairs and deep cleaning to be done. Thank you!
Leah G. Jan 2022
The condo was in a great location, quiet and clean. There was a problem with the drain in the in the shower not working properly. The water was backing up. A message was sent, and we were told we'd be contacted for someone to fix it, but we were never contacted, and it was never fixed. The drain in the other bathroom sink was also slow.
Manager response:
Thank you for your feedback, Leah. We apologize for the issues you had with the clogged sink and drain. Our property manager confirms the issues have been resolved. We hope we can host you again soon!
Vanessa G. Jan 2022
Fantastic location, heated pool, easy to get to the beach
Todd M. Dec 2021
It was a nice place to stay! Loved it was on the beach.
Lance I. Dec 2021
The location is very good. The condo is very large and in good condition. The kitchen is well equipped and big enough for a large family. Parking is always available. The swimming pool and hot tub were perfect. We used one of the four grills near the pool and it worked great for dinner. More beach toys would be nice.
Kimberly K. Sep 2021
Let me start by saying this is my first experience with a VRBO. Checking in was very easy and communication was great. Condo was in decent shape, nice overall. It was well equipped with everything we needed. Location of the condo was great, just far enough away from the restaurants/shops. The beach was huge. The main complaint we had was cleanliness. This is very important to me and looked like it was only lightly surface cleaned. Which didn’t make me very comfortable in the world we live in right now.
Manager response:
Thank you for taking the time to share your feedback, Kimberly. We strive for a standard of excellence in ensuring the home is clean and accommodating for our guests. If there are any concerns or areas in need of additional attention, we hope to be notified so we can make sure any issues are addressed. We look forward to hosting you for a great stay in the future.
Joel K. Jul 2021
Property was ready to go with lots of Beach ready items. Property well maintained and unit was very clean. Would stay again!!
Logan H. Jul 2021
This place was really nice and would stay again. The only thing is, it could have been cleaned a little better the walls floor and chairs needed extra cleaning. However, it was still really nice!
Manager response:
Thank you for your review, Logan! We are happy to hear you enjoyed your stay. We are disappointed to hear the home was not up to the high standard of cleanliness that we hold ourselves to. We have provided your valuable feedback to our local manager to address with our housekeeping team. We apologize for the inconvenience and we look forward to hosting you again!
Clara C. May 2021
Loved the location, accessibility to the beach and local restaurants. I will book this property again.
Deborah M. May 2021
Very spacious condo with wonderful shower and jacuzzi tub. Great location; can walk to at least 5 restaurants.
Mikhail Z. Apr 2021
We had amazing vacation over spring break with our 3 boys. The condo is great, literally right on the beach, an amazing beach. It’s close to grocery stores and restaurants which is nice and convenient. The pool are is nice also, they kids enjoyed that. The condo had plenty of space and everything you need, nice balcony and plenty of living/sitting areas. Loved our stay.
ERIN D. Mar 2021
The condominium was perfect! Well kept! And the location is great as well!
Cheryl W. Mar 2021
The condo was clean and very nice. The pool and beach were very close and beautiful.
Erin H. Feb 2021
Rooms were very clean, beds super comfortable and right on the beach!! Maintenance man was great and let us know how to get ahold of him personally if anything was needed.
Joann S. Feb 2021
Loved the two large bedrooms and the large tv, TVs in every bedroom and a bar in the living room.
Nice balcony, but no view. No ocean view at all.
Plenty of parking.
Tom D. Nov 2020
While the condo was very nice the view was terrible. Staying on the beach should have at least a view of the gulf instead of parking lot. The check in was miserable, the only thing that matched from our e-mail confirmation was the address. The name of the building did not match the address making finding it difficult. Also instructions getting into the unit did not match but we finally figured it out. I would never use Vacasa again, we had a condo in Key West in May 2020, Vacasa would not honor a refund due to virus but issued credit. This condo should have been less but actually cost us more. Do not use Vacasa
Manager response:
Hi Tom, thank you for your feedback. We apologize that our services didn't meet your expectations. Ensuring each guest has a pleasant experience is important to us. We hope we have the opportunity to impress you in the future.
Lindsey S. Nov 2020
Loved the condo! Extremely spacious and had everything we needed! Only things we didn’t like were the sink faucet as it was difficult to use and it didn’t have an ocean view which was misleading.
Manager response:
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to host you again soon.
Dan G. Oct 2020
I expected more for the price of a six night stay. The condo was not very clean upon arrival and we saw a cockroach. Supplies included one trash bag and half a roll of paper towels as well as three dishwasher tabs and three washing machine tabs. This was not adequate for our young family. There were also no cleaning supplies to wipe down the counters. Other experiences with VRBO have provided much more in the way of supplies and this experience was an outlier. The proximity to the beach was nice and the included beach chairs were a plus!
Manager response:
Dan, we appreciate your feedback. We have passed your review to local staff in order to address any outlying issues. Please know that we keep extra supplies underneath the bathroom sink if cleaning solutions are needed, and paper products need to be replenished. We hope to provide you with a more exemplary experience next time, thank you!
James C. Aug 2020
The condo is very nice and lots of room. But, it was very overcrowded at the resort so we did not stay
Sheila Z. Aug 2020
Gullwing never disappoints
maite r. Jun 2020
Beach and rooms
Randy S. Mar 2020
The accommodations were awesome. Very clean facilities.
Lori B. Dec 2019
We enjoyed our short trip! Unit was well kept and up to date. Awesome location. Beach access and nice pool are. Would stay again for sure!
Joy D. Dec 2019
Enjoyed a week here with family Over Thanksgiving.... Overall, condo and building are in great shape, compared to other places we’ve stayed. Everything is updated, we’ll maintained and plenty of towels. My only complaint would be, the bedrooms didn’t have curtains, only white blinds, which made it hard to sleep in on vacation. Other wise, it was great!
Laura S. Oct 2019
Loved the peaceful location, spacious and well-appointed condo!
Sharon P. Sep 2019
Beautiful location! The condo is in excellent condition and very clean!
Cathy L. Aug 2019
Perfect place for us on a short notice trip.
Britt T. Aug 2019
Perfect weekend getaway for my family of 4! Nice location because it’s down a few miles from the main drag so it’s in a quieter spot. Great beach. We brought our own beach chairs but you can rent them from vendors right on the beach. The condo supplies beach towels which was great.
Jose M. Aug 2019
This was a very comfortable and well equipped unit located on south Ft Myers Beach. Great location to commute between the area beaches. Will definitely stay here again.
Tony G. Jun 2019
You are so close to the pool and beach! Great for kids.
Brian J. May 2019
Location; amenities; convenience.
Cindy F. Mar 2019
Loved everything about it! Great location! Close to shopping and wonderful restaurants, nice tennis court, pool was perfect and so was the hot tub. The condo was clean and spacious for 4 people. We will be back!
Annette T. Feb 2019
Condo was perfect and gave everyone their space. Clean, contemporary furnishings. Great location away from the tourist area, yet bar, restaurant and tiki hut accessible by beach at night. Great local vibe. Mostly locals, good dining in the area.