USA Northern Wisconsin Wisconsin Three Lakes Listing #45119

Sanhu Cabin - Three Lakes, WI

Take a Virtual Tour
3 reviews
Max. occupancy: 4 1 King Bed, 2 Twin Bed 2 bedrooms 1.5 bathrooms No pets  4WD/traction may be required in winter
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with simple cancellation and optional travel insurance. Learn more >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Family-Friendly Home w/Lake View, WiFi, Remote Work Spaces + Dock 100 Feet Away

Nestled among trees full of wildlife, this family-friendly home is ready to be your comfortable hideaway. Cook up breakfast in the full kitchen (outfitted with full-size appliances and the small kitchen tools you need), then enjoy it together in the dining area or the casual living room. The kitchen and one of the upstairs bedrooms include a desk workspace in case someone needs to finish up remote work. The upstairs sitting room between each of the bedrooms may become the favorite reading spot during your stay. Each upstairs bedroom has a private balcony, and everyone can come together on the downstairs furnished deck. Enjoy the quiet tranquility in this lovely home close to the lake.

What's nearby:
Guests are within a short distance of lake fun at Virgin Lake, Deer Lake, Whitefish Lake, Big Stone Lake, and more! The town of Eagle River (15 miles away) features several options for boat and watersports rentals for guests looking to get out on the water. Guests can buy a boat of their own in the town of Three Lakes five miles away, then stop for a bottle of cranberry-blackberry wine at the Three Lakes Winery.

Things to know:
Full kitchen with a dishwasher
Flat path to front door
A car is necessary to reach this home
Rowboat available to guests
This home's internet connection can be slow at times

This property is managed by Vacasa Wisconsin LLC.

Parking Notes: This unit has large drive that can fit up to 4 vehicles

Water Access: Located on Virgin lake slightly set back in the woods this home is about 300 yards from the water.

City/town permit number: 242

You must be 21 years or older to rent this property.

AMENITIES

Heating & cooling

Central AC
Partial AC

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Water view

Media

Internet : AT&T

TV

Cable

Stereo

Nearby activities & attractions

Disc golf

Golf Nearby

Outdoor

Balcony

Patio

Deck

Boat rental available

3 reviews

Kate S. Jul 2021
Our vacation was a "work/play" plan. This is a cute "owner remodel," charming with "flea market finds" perfect for use in a beautiful setting. Our work plans were dashed when we discovered that there truly is no Internet. Only one of us had decent phone service, and even the "hot spot" phone didn't provide us Internet either (Vacasa phone). We wound up going to a coffee, Internet Cafe daily, not only just to work but to download movies on our Ipad as well since there was no service for the Smart TV either. Things were clean but there is an ant infestation, going on in the wood it seems, large black ants. Fridge, DW, and all bathrooms worked well. Bedrooms are upstairs going up a 26" wide stairway, very narrow and difficult to get our bags up. Plenty of linens, nice full bath with great shower upstairs. Short walk down to the lake and although there were boats and canoe/kayak, no access for renters. This is a cabin in the woods, bring your bug spray. So many beautiful trails in the area for long walks or beautiful hikes. Just remember you are going home to a cabin w/o the Internet. Not everyone wants to work on vacation, but that's how we do it. Internet was advertised, but it's not available. Not the best vacation for us. It's a cabin!!! Weather spectacular!! Did I say bring "bug Spray!!!!!"
Manager response:
Hello Kate, We apologize for the issues you experienced during your stay.We apologize for any misunderstanding regarding this listing. We attempt to be as transparent with our listings as possible and provide accurate and current photos, amenities lists, and descriptions so guests can make an informed choice about what they are paying for and make the right decision for their needs. We encourage guests to reach out with any questions or concerns before booking, as we are happy to helpWe will ensure that pest control treatments are completed to prevent any further concerns. Thank you for staying with us. We hope to host you again!
Anthony K. Jul 2021
The cabin had some nice updates and was nicely supplied. Getting to the dock was a bit of a goat trail down and back up. There were no paddles that we could find for either the row boat or canoe. Biggest issue was the infiltration of black ants 🐜, especially in the bedrooms when we arrived. Obviously nobody had occupied it for a while or checked on it before we arrived. Killed and cleaned up as best we could, bought a can of Raid the next day and all
was well with the ants after that. The other issue was the smoke alarm would go off randomly. Called the number provided to report it, but no response. Would recommend, if these problems were resolved, but honestly expected much more for what was charged for the week.
Manager response:
Thank you for sharing your experience, Anthony. We apologize for the issues you had with the property. Our team has inspected the home and no other pest issue has been reported. We will also make sure to change the battery on the smoke alarm. We apologize for any missteps, as it is never our intention to disappoint. We hope to have the opportunity to better impress you in the future.
David S. Jun 2021
First and foremost the place is very cute and well appointed . It didn’t have the central air conditioning that they advertised and the internet service didn’t work at all. We had called and texted the Vacasa rep several times and no one addressed the issues . The place is very nice . Needs an instruction manual so that you can operate TV and to realize that they actually have dock access a couple hundred feet down to the lake with what looks to be a paddle boat available to use bit wasn’t sure . They need a larger fry pan for cooking and could use some fans upstairs as it was hot. Everything is mostly new and and the fixtures are all nice . Perfect for a small family of 4. Very quiet and lots of wildlife .
Our rating is more target towards Vacasa handling of issues and their poor communication . If the owners were aware of issues I am sure they would have addressed quickly. If that was the cane and internet working and air conditioning working this would have been a 4 or 5.
Manager response:
Hi, David! Thank you for taking the time to share your experience. We are happy to hear that the home was to your liking! We appreciate you bringing these areas of concern to our attention and apologize that they had impacted your stay. We have since updated the listing to disclose the internet strength and removed A/C as an amenity. We plan to provide a tv manual in the home moving forward. The frying pan is being replaced as well. We strive to have excellent, guest-focused service and welcome this feedback as an opportunity to improve our interactions moving forward. We hope for the chance to impress you in the future.