Virtual Tour
USA Florida Northwest Florida Panama City Beach Listing #32908

Latitude 29 #15 - Panama City Beach, FL

10 reviews
Max. occupancy: 4 (2 adults) 1 King Bed, 2 Twin Bed, 1 Sofa Bed 1 bedroom 2 bathrooms No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with flexible travel options.

  • 7+ days before check-in: You can reschedule your trip, or cancel and receive 100% of the cost as a Future Stay Credit.
  • 30+ days before check-in: You also have the option to cancel for a refund (minus the booking fee & associated taxes).

Exceptions apply. Read our full policy for details.

Expert cleaning

Pro housekeepers clean each home with an EPA-approved disinfectant.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Cozy coastal condo with shared pool, and easy beach access

This home has everything guests will need to make the best beach memories. The fully equipped kitchen will make preparing delicious meals and beach snacks easy. Brew a cup of coffee and sit on the private balcony and enjoy the beach breezes. Plenty of space for friends and family to relax and unwind while spending time at the beach.

What's nearby:
The white sandy beaches of the Gulf of Mexico are just a few steps from this home. The complex offers a shared pool that is great for cooling off after a day at the beach. There is an outside dining area that offers several tables for having meals while sitting by the pool. There are plenty of dining options nearby that offer local seafood and other menu items. Pick up beach gear or souvenirs at any of the local beach stores.

Things to know:
Free WiFi A damage waiver, covering up to $2,000 of accidental damage to the property or its contents, is included in the cost of your reservation.

You must be 25 years or older to rent this property.

AMENITIES

Features

Iron

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

House rules

Wedding venue

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Water view

Waterfront

Gulf front

Gulf view

Media

Internet

TV

Cable

Wireless router

On-site activities

Hot tub : Shared

Pool : Shared

Outdoor

Patio

Beach towels

Shared Charcoal Grill

Theme

Snowbird-friendly

10 reviews

Ronald K. Oct 2020
Unit was not properly cleaned. Mold was present in several areas e.g. shower, shower curtain, most AC vents, bathroom door. Have stayed at Latitude 29 for over 25 years and this was the first stay under VACASA management where we had cleanliness problems. Only conclusion is that VACASA does a poor job of overseeing their cleaning team at Latitude 29.
Manager response:
Hello Ronald, thank you for taking the time to leave a review. We apologize that the home was not up to our high standard of cleanliness that we hold ourselves to. Our local manager has confirmed that all the issues with the mold and cleanliness has been addressed. They did reach out and provide a partial refund for the issues you had during your stay. We apologize for the inconvenience and do hope you will give us another chance to host you again.
Abany B. Sep 2020
Beautiful spot along PCB and super close to 30A hot spots! Amazing for our sweet family with toddlers to be right next to the pool and the beach within 25 feet of that! The space was amazing! Hard wood floors with perfect sand-friendly jute rugs, beach-inspired aesthetic with cozy couches and plenty of seating.
Be sure to pick up a pound of whole beans for the beautiful Breville espresso maker!

Bathrooms are a bit rundown with shower heads that definitely could use an update. It would be nice to have a removable shower head to get the kids really clean from being out in the sandy beach. But everything works and definitely not a breaking point to coming back with such a beautiful location!

Book our spot on the calendar! We will be back!!
Terri A. Aug 2020
Great Condo!!!
MICHELLE I. Aug 2020
We loved the proximity to the beach and the views from the condo. It is literally only steps from the white sand and water. The location in Sunnyside is quiet without the craziness of PCB proper. We loved it.
The furnishing and rugs were pretty and netural/white. While probably high end, they were worn/stained from rental use. The unit was surface clean but the it needed a deep cleaning. There wasn't even a shower liner in the master bath and the unit was missing paper towels and garbage bags. I would not hesitate to stay again if the condo underwent a deep cleaning. Thanks!
Manager response:
We apologize for the oversights and wish you had called about the items we missed. Housekeeping will go through and make sure everything is properly taken care of. Thank you!
Lauren F. Jul 2020
This cute little condo was the perfect rental for my family of 4. The proximity to the pool and beach made everything SO convenient, especially with a baby and a toddler. The condo was clean and looks just as pictured. Would definitely stay here again!
Julia R. Jul 2020
We loved room 15! It was beautiful, classy, and clean! We loved being able to walk right out by the pool. I have been coming here for seven years, and my husbands family has been coming more than 26 years. We will definitely be back and would love to stay in 15 every time!
Alan P. Jul 2020
The nicest & most affordable place we have stayed at. It had everything we needed & we loved being able to open the door and we right at the pool. It’s close to PCB but on the quieter side without all the condo chairs/umbrellas that are in the way of the beautiful beach views
Shelby H. Jun 2020
Latitude 29 was amazing! We will definitely be coming back. The view was amazing. We saw a sea turtle one night while walking on the beach. What an amazing experience. Thank you Latitude 29 for our home away from home!
Jerry L. Jun 2020
We loved the way you have your unit arranged by adding more sofas and using a "floating" dining room table instead of taking up all the dining room space for dining room table and chairs. Updated kitchen was nice. Didn't get to use the expresso machine as there were no directions that we saw. Also loved all the pegs on the chair rails. We used those every day with our clothes/bathing suits. Great idea. Will be staying there again!!!!
Maria T. Feb 2020
This place is exactly what the pictures show. I love that you can walk right out the back door and you are at the pool then a few steps away is the Beach just a Beautiful peaceful place