USA Massachusetts Cape Cod Dennis Listing #18967

Sandpiper's Saltbox - Dennis, MA

Take a Virtual Tour
9 reviews
Max. occupancy: 8 2 Queen Bed, 4 Twin Bed 4 bedrooms 2 bathrooms No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with flexible cancellation options. Read our cancellation policy >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

New listing! Home in a bayside neighborhood w/2 large decks-walk to beaches

Spend your Cape Cod vacation in sunshine and comfort at this lovely family home in Dennis! You'll have two expansive decks and a gas grill for summer barbecues with your loved ones, a wonderfully private location in a scenic bayside neighborhood, and easy walking access to beautiful sandy beaches!

What's nearby:
This home sits one block from the shores of Cape Cod Bay, within walking distance of the beach and everything else that Dennis has to offer. You'll be half a mile east of Mayflower Beach, just over a mile west of Corporation Beach, and less than two miles east of Chapin Memorial Beach. For those in search of in-town activities, the Cape Cod Museum of Art, the Cape Playhouse, the Dennis Public Market, and a variety of restaurants are all only one mile east.

Things to know:
Full kitchen with a dishwasher
Wood is provided for the fireplace A damage waiver, covering up to $2,000 of accidental damage to the property or its contents, is included in the cost of your reservation.

Parking Notes: Parking for 4 vehicles is available in driveway

Other tax number: C0133370750

You must be 21 years or older to rent this property.

AMENITIES

Features

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Fireplace

Partial AC

Wood-burning fireplace

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Media

Internet : Xfinity

TV

Cable

Outdoor

Gas grill : Private

Patio

Beach chairs

Beach towels

Deck

9 reviews

Jessica V. Jul 2021
We were close to beach and activities and our family.
Leslie W. Jun 2021
The large 4 bedroom house had everything we needed - even swim towels. My sisters and spouses from VT and Oregon and my husband and I had a wonderful 2 days on the Cape and loved it. An added bonus was to watch the female turkey with her 3 chicks in the back yard! We recommend the Fin restaurant for an incredible meal. We played games in the evening at the house and all was terrific.
Marie D. Sep 2020
The house was clean and comfortable. A short walk to the beautiful beach. It was so peaceful & quiet in the evenings. I wish we had more time, we would have stayed much longer. Will come back soon.
Giovanna A. Aug 2020
Great for a get away for a family. Perfect location for a walk to the beach. Clean and spacious
james w. Jul 2020
Nice access to the beach, quiet side road, roomy, great deck area. We enjoyed it very much.
Patrick W. Jul 2020
The house was very clean, had nice bedrooms, dining and sitting areas. Close to Mayflower and Corporation Beaches (bayside beaches with minimal waves and lots of wet sand for kids to play. The upstairs porch, connected to two bedrooms, was nice. Downstairs porch had a heated outdoor shower and provided storage space for bikes, coolers, etc. Back end of the porch had a large grill and picnic table that sat 8 comfortably. Trees surround the property, giving reasonable privacy. In all it was better than we thought it would be.
Damon S. Jun 2020
Excellent property near local beach that was clean and spacious. We would definitely stay there again.
Jayne D. Jun 2020
The house is great. Close to the beach, no frills, big enough for a family or group of friends. The rental agency vacasa? Terrible. You better be willing to kiss your money goodbye if you want to cancel within any time frame provided and if something doesn’t work at the home, good luck getting ahold of anyone. You won’t. Google them, you’ll see all you need to. Honestly I’d rent the house again but not with vacasa. No chance.
Manager response:
Hi Jayne, thank you for your feedback. We appreciate you bringing your concerns to our attention. We apologize that you were unable to reach anyone during your visit and regret to hear this was your experience. We strive to have excellent, guest-focused service and we apologize that we missed the mark this time. Please know this is not usually the case with our communication. We encourage guests needing immediate assistance to contact our 24 hour Guest Service line to alert us with any issues so we can rectify the situation. We hope you will allow us the opportunity to provide you with a truly exceptional vacation experience in the future.
Stacy S. Jun 2020
Cozy house fairly close to the beach