USA Gulf Coast Florida Panama City Beach Listing #32205

Seychelles Beach Resort 0104 - Panama City Beach, FL

Take a Virtual Tour
18 reviews
Max. occupancy: 6 1 King Bed, 1 Sofa Bed 1 bedroom 2 bathrooms Sleeps 4 comfortably  No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with simple cancellation and optional travel insurance. Learn more >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Lovely flat featuring gulf views, private deck, pool & hot tub - great location!

Get away from it all for a few days and vacation in style at this adorable condo sitting on the white sands of the Gulf of Mexico. This condo has it all with a full kitchen, room for six guests, a bright interior, and a private deck overlooking the coast and pool area! Clear all plans for a day, as you will definitely want to spend your time on the sand during this trip. Bring a beach towel and a picnic to post up next to crystal clear waters, or simply grab a lounge chair and soak up the sun by the pool. Don't worry about cheating on your fitness goals, as there is a fitness facility on-site and a basketball court available to work up a sweat. Plus, the views of the sunset can't get much better than the ones here in Panama City!

What's nearby:
Though it will be hard to leave the serenity of the sand, venture out and explore the beautiful surroundings. St. Andrews State Park is within walking distance of the complex, so take a stroll through the nature reserve and make your way to the scenic jetty or Sandy Point. For a day in the middle of all the action, take a quick drive to Pier Park and update your wardrobe at the many shops or catch a show at the amphitheater nearby. Gulf World Marine Park, Ripley’s Believe it or Not!, Shipwreck Island Waterpark and Lagoon Pontoons are also nearby for fun for the whole family. Popular restaurants include Sharky’s Beachfront Restaurant, Salty Sue’s, Sandbar Seafood & BBQ Joint and Dusty’s Oyster Bar.

Things to know:
Free WiFi
Full kitchen
Snowbird-friendly
Beach access
Shared pool/hot tub
Basketball court
Reservations March through October include beach service.

You must be 25 years or older to rent this property.

AMENITIES

Common areas

Gym/fitness room

Game room

Features

Iron

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Partial AC

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Ocean view

Oceanfront

Water view

Waterfront

Beach access

Gulf view

Media

Internet

TV

Cable

DVD player

Wireless router

Nearby activities & attractions

Golf Nearby

On-site activities

Hot tub : Shared

Pool : Shared

Heated pool

Outdoor

Balcony

Parking & access

Elevator

Theme

Snowbird-friendly

18 reviews

Justin W. May 2022
Thank you Seychelles for our wonderful stay, the room was very clean, relaxing right by the pool, and they even included a wonderful gift for our littles! We will be back!
Crystal W. Mar 2022
Everything was spectacular
Richard R. Jan 2022
Very mice and clean . We were moved into condo after electric problems at another complex. We were very happy to be here and really enjoyed the heated pool. and hot tub. Appl;iances were all nice and in working order. We liked it so well we were able to be moved for the duration of our stay to a condo in this complex.
Michael M. Jan 2022
Nice view if it hadn't have been for all of the construction and noise right outside our room.
Manager response:
Thank you for staying with us, Michael. We did advise you of the scaffolding prior to your arrival and offered to relocate you due to the inconvenience. We're sorry you found it disruptive to your stay. Hopefully we can host you again when the work is complete.
Kel M. Sep 2021
Stayed here multiple times. Love it!!!
Jesus V. Aug 2021
Close to a restaurant
Amanda P. Jul 2021
We came to PCB for my Daughter’s World Series softball tournament. This condo was comfortable and had all the amenities we needed. I was super excited about being on the first floor so we wouldn’t have to deal with the elevator but was disappointed that there was not a gate leading from the balcony to the pool like all the other units. But my main concern was that there were no interior locks on the front door or sliding glass door. Anyone could have entered the sliding glass door at anytime especially since we were on the first floor. I did call and complain about it as soon as we arrived and they came the next day and put a interior lock on the sliding glass door which made us feel much better. We had quite the surprise when the Day before we were due to leave we had a loud knock on our front door and it immediately opened! A lady not in uniform used our key code and came in and said she was there to take pictures of our door. My Kids and I were all standing in the hall and she continued to snap pictures when I asked what she was doing. She apparently thought it was our switch over day and was there to take pictures. It was startling and would not had happened if they had an interior lock on the door. Other than those things it was a nice condo complex with a good atmosphere!
Manager response:
Thank you for staying with us, Amanda. We are so glad you had a nice time overall but apologize for the details that were amiss. We are so sorry for the disruption caused by the photographer. Our team has been made aware and an interior night lock has been installed on the door. We appreciate you bringing this to our attention and we hope to host you again very soon!
Kel M. Jun 2021
We loved the condo and location! Being next door to Schooners was perfect for quick lunch and drinks.
karla R. Apr 2021
Bad experience!!!😡room was nasty and duty ,sofa in the living room duty and the fridge very old and rusty and check in is at 4:00 and I get there at 3 for check in my room not ready people cleaned the room not ready till 4:25 the lady in the front dest given me the key but when I went to the room at 4 pm the housekeeping staff still cleaning the room and them not do at good freakin job 😡 and I have a couple text and Emails from VACASA saying we have you room ready and we spend extra time cleaning you room and we so happy to see you soon and when I get there room not ready and nasty 🤮 liars only want the money 💴 Seychelles resort 👎👎👎👎👎👎
Manager response:
Thank you for your review, Karla. We sincerely apologize for the disappointment. We would have been happy to assist with any questions or concerns if we had been notified during your time with us. Our local team strives to provide every one of our guests with the best vacation possible. We are so sorry if our standards were not met during your time with us!
Terry C. Mar 2021
Loved the first floor view. Kids like the pool being so close. Mom liked she could sit on our patio and keep an eye on them. Would be nice if there was a pass thru gate on the patio so you could have direct access to the pool. Some of the other units besides this one have this feature. Besides that we really enjoyed our stay
lorene f. Mar 2021
The condo was nice. Mary, at the office, was wonderful, always helpful and a great personality. The young man at the beach was so helpful and always had a smile!
anna L. Aug 2020
Easy access staying on bottom floor.
Emily S. Jul 2020
This place met all of our needs for our beach vacation. Nice and clean with plenty of room. We also loved how it was located on the first floor with easy access to and from the beach/pool.
Denise T. Jul 2020
Parking and room were so convenient. Loved the location. 1 min walk to vehicle, 1 min walk to beach, 1 min walk to schooners. 20 second walk to pool!
Kelly M. Jul 2020
I liked the location of the unit being on the bottom floor. Makes it easy to access the beach. Would have liked to have a gate on the deck like the other bottom floor units for even easier access to the pool and beach. Toster, fridge, stove/oven, all worked. The unit kinda smelled like wet dog until I put some baking soda based deodorizer on it.
Peter R. Jun 2020
good job rate 100 %
Jennifer A. Jun 2020
We thoroughly enjoyed our stay. We will be staying here again. We couldn't have been more happy with the cleanliness and beauty of the entire property.
Barb B. Mar 2020
Unit is very nice. Had a couple issues but the owner was amazing in taking care of them. Staff was helpful as well. Hope to return next year