USA Florida Santa Rosa Beach Eastern Shores Condos - Santa Rosa Beach Listing #32566

Eastern Shores 212 - Santa Rosa Beach, FL

Take a Virtual Tour
23 reviews
Max. occupancy: 6 1 King Bed, 1 Queen Bed, 2 Twin Bed 2 bedrooms  plus loft 2 bathrooms No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with simple cancellation and optional travel insurance. Learn more >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Newly-remodeled villa w/ stunning views & free WiFi right on the beach!

Only two words can truly describe this beachfront villa with fantastic views of the gulf: "absolutely luxurious!" Enjoy making dinner in your fully equipped kitchen with stainless steel appliances and granite countertops as you look directly onto the white sands of the Gulf of Mexico. This condo is split level, with a furnished loft upstairs, and a full kitchen, open-concept living space, and private balcony downstairs. When you're not out on the beach, stretch out in this lovely home with friends and family. And at the end of the day, this condo offers a variety of sleeping options including a main bedroom on the first floor with a king-size bed, a furnished loft with a queen-size bed upstairs, and an additional bonus room with two twins.

What’s nearby:
Want some great non-beachy water activities? Head over to Grayton Beach State Park for some great hiking and lake swimming at a coastal dune lake. After toweling off, grab a beer at Grayton Brew Pub, because it's right next door. Three miles away, see where the Truman Show was filmed in Seaside then have lunch at one of many Airstream food trucks or get the Grits a Ya Ya at Great Southern Café.

Things to know:
Free WiFi
Full kitchen
Private, high-capacity washer/dryer
Oceanfront
Golf nearby
Snowbird-friendly
Shared charcoal grills on-site
This is a non-smoking property. This building does not have an elevator. One assigned parking space per unit. No additional parking on the property.
This rental is located on floor 3.

Parking Notes: Parking: Outdoor Limited to one car per unit, vehicles beyond the one car will be towed at the owner's expense. No boats, trailers, RVs, or jet skis. If extra parking needed, guests can park car at our office we are located less than 1/2 mile from the condo, just up the street at fork in road. They pass us to get to Eastern Shores. Our address is 4514 E County Hwy 30A Santa Rosa Beach

Guest Entry Instructions: This rental utilizes an E-lock, a digital lock that requires an unique code to enter. This code is reset after each guest's stay.

You must be 22 years or older to rent this property.

AMENITIES

Features

Iron

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Partial AC

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Water view

Waterfront

Gulf front

Gulf view

Media

Internet

TV

Cable

DVD player

Wireless router

Stereo

Nearby activities & attractions

Golf Nearby

Outdoor

Balcony

Shared Charcoal Grill

Theme

Snowbird-friendly

23 reviews

Bryna R. Jul 2021
First and foremost the customer service with Vacasa was great. We had several issues but the front desk staff and after hours phone staff were awesome. It was challenging because the cell service was horrible! So when we were trying to report that our air conditioning wasn’t working I had to stand in the middle of the road with my head turned a specific way to avoid losing connection. (Not anyone’s fault but the cell service provider) When maintenance tried to call they couldn’t get through to me. Fortunately he finally just showed up and confirmed that our AC had indeed stopped working (he said had been there that morning and thought it was fine because the unit felt comfortable.) Our key code didn’t work when we got there but they immediately resolved that. Our AC was out for a couple days and technicians were out twice to take care of it. One day they had to be there all morning so that took about half my beach day but I was grateful they were trying to fix it. It ended up going out again before we left but we didn’t bother with it. The good news is that the fans in the unit work tremendously well at keeping the unit cool despite the hot weather and no AC. Vacasa called to check on how the AC was working but because of our terrible phone service I couldn’t call back to talk but I appreciated them calling to check.

The unit itself has had some upgrades the building of course shows its age. I can also see why the twin beds upstairs aren’t pictured. They are in a little attic space that freaked my kids out so they wouldn’t sleep there. Ha!

Water pressure was great. Beds were fine. TV had Disney channel so my son was happy with that in the evenings. The appliances worked but were a little finicky. Even when you think the fridge and freezer is shut it might not be. We lost some ice cream over that one. There isn’t a pantry space so I was glad there was lots of counter space for our groceries. No table to sit at except outside.

All of that can pretty much be looked over to have beach front access. We loved setting up in the morning (grateful that our portion of the beach in front of Eastern Shores hadn’t posted notice that we couldn’t set up a tent) and running inside as needed. You just can’t beat the convenience. Having an assigned parking spot is also great. A little annoyed by the umbrella service that kind of monopolizes the space at the front of the shore. I usually like to take my own chair down and set it where the waves come up and hit my toes. I couldn’t do that because all of the umbrella service chairs took that space away.

Despite 30A being next level crowded compared to what we are used to when we come down each year our area in front of our condo building was not. That was great. But we didn’t make our usual stops in Seaside and Rosemary. Just too many people. We did go down to Grayton Brew Pub several times because we love it and the crowds were manageable there. Also made it Hurricane Oyster Bar because we got there early enough that we only had to wait an hour. Otherwise it was just too crowded to go to the usual joints we hit on 30A.

I’m still grateful for the beach front access, great customer service, and the ability to take a vacation.
Heather H. Jun 2021
Beautiful view, but condo needs updating. Repairs look quick and unprofessional. Needs a few cleaning.
Audra A. Jun 2021
Condo was very spacious with a large kitchen! Beach was amazing!!!
Laurie N. May 2021
This was our first time here. Really enjoyed the spaciousness of the unit; large, comfortable king-size master bed; updated and clean feel of the tile and wood floors, bathrooms, and kitchen; comfy, large living room sectional, plenty of lighting throughout; great furniture for having a meal or beach-watching on the balcony; and wonderful communication from local Vacaca staff when we had any questions. Also, you can't beat the location. Easy to get to, unobstructed beachfront view, and close to everywhere in Seagrove or Seaside you want to be.
Donald W. Apr 2021
Comfy, roomy unit right on the beach. Balcony, with nice patio furniture, was the next best place when not on the beach. Located on a dead end street, the property was quiet and relaxing. Property manager responded quickly to fix a clogged tub drain.
Matthew L. Dec 2020
Lots of space, right on the beach and Eastern Lake. Good kitchen and well equipped. Good place to come and relax and off 30a so very quiet
Sam & Kathy M. Oct 2020
Condo is updated with a great view overlooking the beach. Vacasa people went above and beyond expectations to take care of an issue we had and got it resolved.
John B. Sep 2020
Very nice accommodations! Well-stocked kitchen, plenty of towels, and even beach towels to use! Our main complaint: no dining table. (Some of us actually still eat meals at a table!) Granted, there was a very nice table on the balcony that could be used, this was not an option due to Hurricane Sally! Also, upstairs A/C did not cool sufficiently.
Manager response:
Hi, John! The owner has opted not to have a dining table as there is seating at the kitchen bar. The upstairs air conditioner was inspected and found to be cooling properly. Thank you!
Mardi H. Jun 2020
Great location, well stocked kitchen of nice pots, pans, plates and serve bowls. You should bring your own foil, saran, spices and storage containers for leftovers though. We could not find any spices beyond salt and pepper. A few containers for leftovers might be helpful if you cook like we did. Loved making Piña Colada's in the nice Ninja, made very fine ice. Our family of 4 was very comfortable here and understood after arrival where guests 5 and 6 could sleep if you have a party of 6 it will accommodate all of you in beds, no pullout beds! Really cool!
Kenneth H. Jun 2020
It is convenient for a beachfront stay. A/C worked great. Read the guest book to understand the light switches 😂 The oven cooks hot! We will stay here again.
Lyndie S. Jun 2020
Awesome place to stay!! The people are so nice, and easy to work with! In a great location, and the water was amazing!!! Thank you!!!
Angela H. May 2020
Perfect place, perfect spot on the beach. Just what we needed.
Jeanne S. Mar 2020
The condo is very clean and well equipped. Being on the beach really makes the stay worth while. I would give it a five star if the seating at the counter was better or if there was a small table for eating.
Manager response:
Hello, Jeanne,Thank you for taking the time to leave a review. We have sent our local management team your suggestion regarding the seating at the counter. We do hope you will allow us to host you again in the future!
Samuel M. Nov 2019
Great place with a great view of the beautiful beaches.
Crystal P. Sep 2019
The condo was as advertised. The inside was nice, comfy, and clean, and the unit is so close to the beach.
Michael K. Jul 2019
This was a very nice area to stay in . The unit was ok , Felt a little deceived by the pictures posted on the site compared to what was actually there but we made it work out . There wasn’t a store for miles around and the ice maker didn’t work so you better store up your ice if your carrying coolers
Manager response:
We're very sorry for the inconvenience during your stay. This issue occurred under a previous management company. Our local teams are working with that company to learn from feedback and fix any issues. We just started managing this unit and would love for you to try staying with Vacasa in the future to experience our world-class service.
Robyn R. Jun 2019
The condo was very clean and exactly what we expected.
Stephanie H. May 2019
The upstairs ac unit was not working and we were told they would attempt to fix it and if not they would try to find us a comparable unit but then we never heard anything back about it during our stay! I did however receive a call 2 days after we checked out saying we would be credited $229 because of the ac problem (which I appreciated and it was a nice surprise) but I wish they had followed up with us abscond communicated about it while we were actually staying at the property. It definitely was a source of anxiety during our vacation.
Manager response:
We're very sorry for the inconvenience during your stay. This issue occurred under a previous management company. Our local teams are working with that company to learn from feedback and fix any issues. We just started managing this unit and would love for you to try staying with Vacasa in the future to experience our world-class service.
Deanna L. May 2019
Everything was good except for the delay of getting into the place and the repairs that need to be done on my time... I didn't let the repairs be done because I was not notified.... And I feel that the repairs should be done after a person checks out.... The water and ice did not work on the refrigerator... The repairman wanted to come and fix the microwave.... We was not notified that somebody was going to come.... The dishes all had to be rewashed.... Just by looking at them, they were dirty... The place was nice...
Manager response:
We're very sorry for the inconvenience during your stay. This issue occurred under a previous management company. Our local teams are working with that company to learn from feedback and fix any issues. We just started managing this unit and would love for you to try staying with Vacasa in the future to experience our world-class service.
Teague H. Jul 2018
It was just a great property. The updated kitchen and bathroom are great. Best eastern shore condo I have stayed in.
Amy H. Jul 2018
Place was nice. Staff was super nice!!
Jeff T. May 2018
Fridge Ice maker and water dispenser did not work. according to the guest book this problem has been on going for a while. Also DVD player was out but guest service provided a new one quickly. Other than these issues the unit was very nice, updated with everything we needed.
Manager response:
We're very sorry for the inconvenience during your stay. This issue occurred under a previous management company. Our local teams are working with that company to learn from feedback and fix any issues. We just started managing this unit and would love for you to try staying with Vacasa in the future to experience our world-class service.
Jenny T. Mar 2018
I got exactly what I expected. Did not feel misled.
Manager response:
We're very sorry for the inconvenience during your stay. This issue occurred under a previous management company. Our local teams are working with that company to learn from feedback and fix any issues. We just started managing this unit and would love for you to try staying with Vacasa in the future to experience our world-class service.