USA Maryland Ocean City Plaza - Ocean City Listing #63117

Plaza 1307 - Ocean City, MD

Take a Virtual Tour
11 reviews
Max. occupancy: 8 1 King Bed, 2 Double Bed, 2 Sofa Bed 2 bedrooms 2 bathrooms No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with simple cancellation and optional travel insurance. Learn more >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Oceanfront Condo on the Beach with Balcony, WiFi, AC & Shared Pools/Hot Tub

Make your home base on the oceanfront at Plaza 1307, a two-bedroom condo that sits right above the golden sand of midtown Ocean City. Take in the oceanfront view from your balcony, cap days spent on the beach in central air conditioning, and enjoy such at-home comforts as a full kitchen, a private washer/dryer, and free WiFi throughout the condo.


The Plaza Condominiums is an oceanfront property in midtown Ocean City, with grounds that include indoor and outdoor pools, a kiddie pool, a half-acre sundeck, a hot tub, a sauna, an oceanfront lounge, and an outdoor bar and grill come summertime. In this wonderful location, you'll be close to all sorts of restaurants, shops, conveniences, miniature golf courses, and nightlife in the surrounding blocks of Coastal Highway. Head less than two miles north to Northside Park or two miles further to Fenwick Island, or go south for the day to Jolly Roger Amusement Park and the heart of the Ocean City Boardwalk (approximately four miles south).


Things to Know
Full kitchen
No smoking allowed in any of the condos, on balconies, or on the pool deck
No pets allowed
*Please note the following: This retreat features a den/sunroom that can be used as another bedroom/private sleeping area for your convenience.

Ocean City has adopted a noise control ordinance that makes it unlawful to cause or permit noise levels which exceed those established by the Department of the Environment of the State of Maryland (COMAR 26.02.03.02) or are in violation of Chapter 30, Article V of the Town Code. It shall be a violation of this agreement and grounds for eviction under Maryland law if these noise levels are exceeded as a result of activity on this property. Ocean City has other noise ordinances, which are criminal offenses if violated.

City/town permit number: 55239

You must be 25 years or older to rent this property.

AMENITIES

Features

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Partial AC

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Ocean view

Oceanfront

Water view

Waterfront

Media

Internet

TV

Cable

DVD player

On-site activities

Hot tub : Shared

Pool : Shared

Indoor pool

Sauna : Shared

Outdoor

Balcony

Parking & access

Elevator

Paid parking only

11 reviews

Erica A. Oct 2022
Beautiful view
Ann W. Sep 2022
Great area, close to restaurants, bars, grocery store and safe area to walk. Loved the pool areas and nice to have security in the bldg 24-7.
cheri m. Aug 2022
This unit is in total disrepair, and is a hazard to children in several ways. There is peeling paint at floor level all over the unit. There is no lock for the balcony door, The screen door is broken, shower doors in both bathrooms are broken, there is rust all over the bathroom fixtures. The carpets are filthy. Vacasa was totally unresponsive via texts, phone calls an emails. Everything is routed through an overseas call center and the best they could do was offer to have the cleaners return. My emails, supposedly to the Manager at the local office were not returned after she asked for and received my pictures of the unit.
Manager response:
Cheri, thank you for your review. We sincerely apologize for the challenges that detracted from your visit. It is always our goal to provide a relaxing and carefree experience for our guests, and we are disappointed to hear that we dropped the ball this time. Our local team has addressed several maintenance repairs and updates, and a deep clean has been performed. We are sorry you had concerns during your stay and had difficulties reaching our team. We hope the compensation you received assures you that we take your feedback seriously. We would love a second chance to provide you with the great vacations we are known for in the future
Debra C. Aug 2022
Lovely unit. Beautiful ocean view. Direct access to the beach
Kitchen stocked with cookware, dishes and utensils.
Karen N. Aug 2022
We loved the Plaza. The building is well maintained, a great location, with beautiful views of the ocean and a great pool and outdoor deck area with grill and bar. Unit 1307 was clean and comfortable with a wonderful view of the ocean.
Kate Z. Jul 2022
Clean and spacious condo. Perfect for a week at the beach. Great view from balcony and primary suite. Furnishings a little outdated; but most importantly, everything was functional.
Debra M. Jul 2022
We had a great time. The unit in tge plaza was clean and comfortable. The view from tge balcony was amazing. The amenities at the Plaza and the private beach access was terrific. Vacasa was responsive throughout our trip. We would stay at the plaza again and as always book through Angie at Vacasa
Gina L. Jun 2022
This was the perfect location for our stay. We enjoyed the gorgeous views, and the pools overlooking the beach. The interior could use some minor updating, but it was clean and comfortable! We enjoyed our stay!
Kruti P. Jun 2022
it was a great view but the condominium needs updates as kitchen appliances and bathrooms were old and rusted.
Manager response:
Hello Kruti, thank you for staying with us. We are sorry the home did not meet your expectations. Thank you for sharing your feedback and for bringing some items to our attention that may need some TLC. We have passed your feedback to our local staff to work on improving the home for future guests. We hope we can host you again for a much more enjoyable stay.
Diane H. Jun 2022
Pros: The view was phenomenal, the location was fabulous, and the layout of the unit itself was perfect!

Cons: It 100% needs a full renovation and remodel! Half the lights didn’t work, water pressure was lacking, paint/walls chipping, furniture was old and worn. You also can’t walk barefoot in that unit at all otherwise your feet turn black! I would highly recommend a new cleaning company! There were dirty towels left in the washer, water bottles under the furniture, and food in between the cushions.
Manager response:
Thank you for staying with us, Diane. We appreciate your feedback as a means to continually improve our home, as well as our guest's comfort and satisfaction. We will certainly keep your comments in mind when planning updates to the home. Our local staff is always available to assist with any maintenance or cleaning issues if we are notified. We will follow up with our housekeeping team to review our expectations and we apologize for the oversights when preparing for your arrival. We hope to host you again.