USA Tennessee Dollywood - Pigeon Forge, TN Pigeon Forge Listing #33782

Ain't No Mountain High Enough - Pigeon Forge, TN

Take a Virtual Tour
42 reviews
Max. occupancy: 8 2 King Bed, 1 Sofa Bed 1 bedroom  plus loft 2 bathrooms Sleeps 6 comfortably  4 dog max 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with simple cancellation and optional travel insurance. Learn more >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Hillside cabin w/ incredible mountain views, private hot tub & game room!

The spectacular layered ridgelines of the Smokies unfold before you at this secluded hillside home, where you'll have a private hot tub overlooking the majestic mountain landscape. Prepare your favorite meals on the gas grill, dine al fresco on the large wrap-around deck, and cap each beautiful day by bringing the group together to swap stories in front of the gas fireplace. Not quite ready to turn in for the night? Head downstairs to the game room to play pool, air hockey, or Ping-Pong with your loved ones.

What’s nearby:
This home is located six miles west of the heart of Pigeon Forge, allowing you to easily visit The Island in Pigeon Forge, take in dinner and a show at Dolly Parton's Stampede, or spend the day playing at WonderWorks. No trip to the area is complete without a visit to Dollywood, home to the Lightning Rod, less than 10 miles east. Nature lovers can also escape into the gorgeous landscapes of Great Smoky Mountains National Park only 10 miles south.

Things to know:
Free WiFi
Full kitchen
Dog-friendly

This property is managed by Vacasa Tennessee LLC.

Parking Notes: There is a gravel driveway with enough room for up to four vehicles.

You must be 21 years or older to rent this property.

AMENITIES

Common areas

Game room

Features

Iron

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Fireplace

Partial AC

Gas fireplace

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Mountain view

Media

Internet

TV

Cable

DVD player

Wireless router

Stereo

Nearby activities & attractions

Downhill Skiing

Golf Nearby

On-site activities

Hot tub : Private

Pool table : Private

Air Hockey

Outdoor

Gas grill : Private

Balcony

Deck

42 reviews

Jennifer K. Nov 2021
We had a great stay!! Great location and breathtaking views!!
Erica J. Nov 2021
Overall, the stay was great. The Mountain View was absolutely breathtaking. There are some trees that have grown up near the deck since the picture on Vacasa so the view is a little obstructed but still amazing. The drive up was not as bad as I thought it would be, just got nervous because it’s only a one way gravel road at the steepest part, but lucky we didn’t have any issue with another person coming.
Keep in mind that the bottom floor where you enter is the game room, so you will need to bring all luggage up the stairs to get to the main floor. This wasn’t too bad for us, but may affect others.
Also, the hot tub is on the bottom deck, we actually didn’t get the chance to get in because we like to go in at night after a full day of adventuring through town, and I just didn’t feel comfortable being open to bears and wildlife in the dark. Lol
The game room got the most use from us! I like that there was a ping pong table you could put on top of the pool table! (It was broken though, but still usable!)
My one and only complaint is the bed on the main floor. Quite possibly the worst bed I’ve ever slept in. (Feels very worn out, however I’m use to a firmer bed so this may not be the same for everyone)
leigh s. Nov 2021
Beautiful view. Cabin was clean and the location was great!
Betty H. Oct 2021
This cabin is tucked away in the mountains and is very private! The view is exceptional! We especially love the view from the loft bed in the morning. We enjoyed playing pool and sitting by the gas fireplace!
Molly S. Sep 2021
This was such a great stay for the most part. We found that the amenities, especially in the kitchen, were sorely lacking. Plates, cups, utensils, silverware could all use an upgrade in quantity and quality. The views were spectacular and the cabin cozy otherwise. We very much enjoyed our stay but feel there is room for improvement to make it cozy and comfortable for guests. We would give it five stars if the amenities were adequate, especially in the kitchen. We loved staying in the Smokies!
Marki H. Sep 2021
The cabin was perfect and just what we were looking for.
Megan M. Sep 2021
The entire reason we booked this cabin was because I was told that the porch on the second story was fully enclosed. The photos only showed three of the four sides of the house, so I emailed Vacasa and specifically asked about this, noting that we were bringing our dogs and wanted to allow them off-leash on the porch with us. I was told it was fully enclosed—but to my disappointment it absolutely was not. One side of the porch wasn't enclosed at all, and led right onto the grass and side road that ran by the cabin. It wasn't a small opening that could be enclosed with a baby gate or other barrier easily, either—you could have driven a large vehicle from the road right up onto the porch. Not something that could be fixed easily by us for use over a four-day trip.

When I messaged Vacasa to express my disappointment and concern with this, I was told that the rep who responded to my inquiry looked at the photos on the listing and assumed it was enclosed instead of asking a local staff member to view the property and confirm.

This response was pretty annoying; I didn't need someone to look at the publicly-available photos and assume—I could have done that myself. I emailed them because the photos didn't tell the whole story and for my dogs' safety I needed correct, verified information and instead was misled. Unfortunately, this meant that we were unable to use the porch as we had hoped—we don't let our dogs off-leash in unfamiliar, unconfined areas, especially in places with bear activity.

Eventually someone from Vacasa did reach out to apologize and offer a bit of a refund, but the damage was already done and we found ourselves spending four days in a cabin we couldn't fully use as intended.

I was willing to overlook other issues reviewers had mentioned about the property because of the enclosed porch, but otherwise this is just a mediocre cabin. The couch sags and is very squeaky, the dishwasher is filthy inside (I'm assuming from years of hard water), the oven looked like it hadn't been cleaned in quite some time, there were only a few glasses, and the porch itself was just blah. There were a couple of patio chairs out there, covered in spider webs and dead bugs, but nothing about it was inviting. I also found it odd that none of the trash cans had tops on them. The other cabins we passed while walking around the neighborhood all had bear-safe bins, but ours didn't even have a simple top on them. We saw bear scat around the cabin, so we didn't feel safe putting our garbage outside and instead left it indoors.

The driveway has been mentioned in some reviews as treacherous, but we found it to be in good condition. The last two turns up to the cabin are extremely steep and narrow, and if the weather had been rainy or snowy I would have wanted to engage the 4WD on our vehicle. But the gravel driveway itself was fine and easy to traverse.

Bottom line: there are a million cabins in the Gatlinburg/Pigeon Forge/Sevierville area. This one is nothing special, and I don't recommend it unless you can get a good deal on renting it.
Manager response:
Thank you for taking the time to submit your concerns. We are so disappointed to hear that you were ill-advised. We are in the process of updating our listing and making notes so this doesn't happen again. You are welcome to verify the change and provide any feedback that will help us ensure incoming guests don't have any surprises as you did. Maintenance has been dispatched to address the kitchen appliances and trash bin lids. Thank you so much for bringing this to our attention. We are so sorry about your negative experience. It's not ideal to have to worry about things while on vacation, so we have issued an additional refund. We hope to wow you in the future!
Shara B. Sep 2021
We loved the view, and the peace and quiet.
Jamie C. Aug 2021
You'll be hard pressed to find a better view. HUGE wraparound porches. Cabin was clean with plenty of parking. Short drive to Pigeon Forge and Dollywood for us. Would definitely stay again!
Meghan G. Aug 2021
This was a great place to get away for a long weekend. There were beautiful views from the loft, living area, and porch. We went with another couple and it was plenty of space for us. The king bed in the loft was very comfortable. The house felt pretty secluded, but wasn't too far from stores and restaurants. As others have mentioned, the road to get to the house is in rough shape and I don't think we would have made it without 4 wheel drive. Also, we were never able to enjoy the hot tub, which we were really looking forward to, because it never would warm up, although we tried adjusting the temperature several times. The home was nice, very rustic and fit perfectly in the mountain setting, but could have been cleaner. There were instructions for the alarm, but we never could get that to work either. Overall, we still enjoyed our stay.
Manager response:
We are pleased to hear you enjoyed your stay! Thank you for taking the time to share your feedback with us. We will be sure to pass your suggestions along to our local manager who will work with our homeowner to make necessary upgrades. The homeowner has already begun repairs on the driveway. We look forward to hosting you again!
Jennifer D. Aug 2021
The cabin was clean, close to Pigeon Forge with amazing views.
Debra P. Aug 2021
The cabin was clean and neat with a beautiful view. The road is a little scary to say the least. I do not suggest arriving at night the first day.. If your going during the winter I would invest in a brake test for your car. LOTS of stairs inside to climb so make sure you are able to do alot of climbing. Not many grassy areas for the puppy. It was a great place to stay but needs a few updates. No closets? Hooks on the wall for robes etc. Some rocking chairs to enjoy the beautiful mountain views. Chairs in the gameroom. Trash cans outside with lids so the wildlife isn't on the porch. Just little updates. I really did enjoy the bedding and would love to know where it was purchased! We were less than 10 minutes from Pigeon Forge. I recommend The Goat House for a great meal at a fair price! The check out to do list was very short which we all loved. Thank you for a wonderful family gathering spot!!!
Manager response:
Hello Debra, we are pleased to hear you enjoyed your stay! Thank you for taking the time to share your feedback with us. We will be sure to pass your suggestions along to our local manager who will work with our homeowner to make necessary upgrades. We look forward to hosting you again!
Tasha S. Jun 2021
The cabin is perfect! It was a nice place on the outskirts.
Eddie G. Jun 2021
The hills diving up are steep and narrow. There was a ditch at the end of the driveway that was difficult to cross in a SUV. I would not try in a car. The pool table sticks were missing tips. One ball was missing. Balls fell through some of the pockets. The couches seemed old. They had patches.
Manager response:
Thank you for providing your valuable feedback. We are sorry for any issues you encountered during your stay. Local staff is always available to assist if there are amenities in the home that fall short. We hope that the refund that you were given has helped with some resolution for the issue you experienced. We hope to have a chance to host you next time. Thank you.
Amanda P. May 2021
We loved the view ! The place was clean and relaxing. I wish the hot tub would have been where the view of the mountains were but that is ok. The driveway however was horrible . We had to put rocks in it to be able to get in and out with our car. That was the only issue . We would definitely stay again.
Manager response:
We appreciate you staying with us, Amanda. The view is wonderful, isn't it? We have added gravel to the driveway. Thank you!
Jessica P. Apr 2021
We stayed at this cabin for 4 nights. First, I will say that the Vacasa staff were extremely responsive. Unfortunately, our hot tub was broken and unable to be fixed during our stay. They have ensured me that they will compensate us for this. The cabin itself was perfect, the views from the porch can't be beat. The previous reviews were correct in that the driveway is a bit of a feat to conquer as it's very steep. The vacasa signs helped as our maps app told us we had arrived before we got to the top where the turn is for the driveway. We would definitely stay here again!
Charles G. Mar 2021
View layout cleanliness comfort
Jill L. Feb 2021
My husband and I stayed at this cabin with our 2 small dogs the first of February during the snowy weather. The cabin was nice and very cozy, with awesome views across the mountains, especially with snow falling. The upstairs bed was very comfortable, the kitchen functional, & the area very quiet. However, we had trouble finding it originally as the road to get to the cabin & the driveway was not well marked, very steep with 90 degree turns, and difficult to maneuver / turnaround (especially in a big truck & during snowy / icey weather). The great views off the decks were in stark contrast to the view surrounding the property, as it appeared the cabin was situated on a landfill due to the abundance of trash on the ground on all sides. We were surprised that the management has not addressed this, as no other properties around appeared to have the same problem - the trash seemed to have been there for a while. We would not likely stay at this particular cabin again.
Manager response:
Hi, Jill! We appreciate your feedback and are sorry to read you're not interested in returning to this home. We have put a Vacasa sign at the end of the driveway to help guests locate it, and all trash has been picked up. Thank you!
Autumn G. Jan 2021
The cabin needs to be cleaned. The dishes has chips and the glasses did as well. The tub drains slow downstairs the chairs on the front porch are broken. The stove has missing burners and knobs the couch has tears. The trash on the side of the mountain has anything from beer cans to underwear.
Thomas R. Dec 2020
My family and i really enjoyed our stay. The house was perfect for our family of 5. That house was very clean and we felt very safe. I can see why people have had concerns about the driveway, but we had no problem getting in and out (we did have 4WD). We had a small issue with the internet, but it was resolved quickly. House is close enough to the attractions of Pigeon Forge and Gatlinburg that it is convenient, but far enough that you still feel like you are away from the hustle and bustle.
Brittany C. Dec 2020
My family of 4 spent 5 days here, and we enjoyed our stay. The view was gorgeous! Everything was as pictured, and there were many thoughtful touches added to make our stay even better. We even had a nice surprise the first night, when extra items were brought to restock the kitchen with necessities. Overall, we enjoyed this cabin and it's spacious layout as well as it's amenities. A few things to be noted are the gaming table downstairs is in very bad condition and needs to be replaced. Also, the biggest downfall is the driveway. Luckily, we drove out 4 wheel drive F250, but it was a VERY tight space trying to get it turned around in the driveway. The driveway is made of gravel and many cars would slip and spin out if not for 4 wheel drive, The driveway is off of a very steep hill, and seems dangerous if weather conditions are bad. Other than that, we thoroughly enjoyed our stay and are very happy with the communication and the cabin!
Manager response:
Hi, Brittany! We are so glad you enjoyed your stay with us. A new air hockey table has been ordered and will be to the home in January. Thank you!
Angela M. Dec 2020
I have stayed in a home though Vacasa for the last 2 years and this year is my 3rd . We arrive shortly after 5 pm and the cleaning crew was still there . When I called the 866 number they were very nice . But the local office in the area of the place was . Had a little bit of attitude. Remind you we have been driving since 9:30 am . No one bother to yet me know that the house wasn’t ready . So we were not able to get into the house until about 5:45 pm . The local office said she would refund the cleaning fee . But have not hear another word or seen anything in writing . We enjoy and look forward to stay in a home though your company . The furniture was to comfortable. Also Dog hair everywhere .

Sincerely your
Angela
Manager response:
Thank you for booking with us! We are glad you enjoyed the home. We apologize for the home not being clean and ready upon your arrival, and we are sorry for any inconvenience this may have caused. Our team has processed a full refund of your cleaning fee for your troubles. We apologize for the unprofessional service you received, and I have forwarded this information to the local manager so they can address any issues to prevent future guests from having this experience. We hope you choose to book with us again!
Sandra S. Dec 2020
The view was the best part. Although the drive to get there was a little scary since its a gravel road and a steep hill but other than that it's amazing. Wish we could've stayed more than 2 nights but we do plan on booking this cabin again next year. Has a pool table, air hockey and ping pong table. Had some dishes and pots and pans. Also had some dish soap, paper towels, and toilet paper in stock, And the pods to use the dishwasher. Highly recommend this place. Especially if you wake up early enough to see the sunrise, the view is breathtaking.
James J. Dec 2020
We enjoyed everything about the cozy cabin. It was only a short drive to all the attractions. The view was unbelievable and we really look forward to another stay in the future.
joseph l. Nov 2020
The cabin was clean and in a great location to enjoy the morning sunrises. The only problem was the very large windows near the top of the cabin that you could enjoy those sunrises from the very nice loft bedroom were very dirty as they haven’t been cleaned in sometime I called guest services and talked to a friendly young man named Preston to address this issue. To my surprise he arranged to have windows cleaned the next day which made a huge difference for the remainder of our stays. Will definitely look to book with your company for future stays!
Nathan T. Nov 2020
The view was good and the bed was comfortable
Betty H. Oct 2020
We loved the view from the deck and from the loft bedroom. We also enjoyed the pool table and the hot tub!
Laura D. Oct 2020
Such a beautiful view. Loved my time at this cabin. Make sure you have an SUV to get up the mountain.
John P. Oct 2020
This was the perfect place to get away from the insanity of 2020 and just relax. The view was breathtaking. The cabin was beautiful. Wish we could've stayed longer. Vacasa is super easy to deal with. We'll probably use them again.
Tammy F. Sep 2020
We loved the house, driveway not at all!!
Daryl S. Sep 2020
The home was nice and spacious and the view was beautiful. The large decks (upper & lower) were nice since upper was the view and lower was privacy. Do be prepared to carry your luggage and groceries from the driveway up a flight of stairs though. Had a couple of issues at the beginning but called Vacasa and they were super friendly and responded quickly. Would highly recommend an SUV to get to this home since the roads has large dips and sections of gravel, plus pulling into the driveway was a challenge since there was a huge dip...if I had a car it would probably have done some damage getting in/out of this driveway.
Christopher O. Sep 2020
Beautiful views! Cabin was nice and comfortable. Only negative was that driveway. Super treacherous.
Caitlin P. Aug 2020
When you book this cabin book it for the views. That is the best and most redeeming quality of this cabin. It was clean and private but does need some upgrading and just general maintenance. The driveway is very hard to get into. It is full of divots and the gravel is wearing away. I drive an SUV and I got stuck the first time. You have to pull til you are almost passing it and then drive in to avoid the huge holes. The furniture and appliances also need some love. The fridge was missing shelves and the tables and floors show wear and tear. Also there is a broken cabinet in the bathroom where the door won't close. I had to rig it to stay closed so we didn't run into it. If you book this cabin book it for the views because that is the only reason i would go back.
Manager response:
Hi, Caitlin! We appreciate your feedback and apologize for the items that did not meet your expectations. We have a new property manager for this home who will be looking into your concerns to ensure they are addressed to the best of our ability. Thank you!
Michelle A. Jul 2020
We loved this cabin, but it needs some attention. The dishwasher does not get the dishes clean. Trash- they only picked up our trash 2 times during our week stay. We here hit daily by either a bear or other wild animal. We ended up cleaning up trash.all over the yard daily. This cabin needs better trash cans. Disappointed that we had trash to clean up.
Manager response:
We appreciate your feedback, Michelle! The dishwasher has been repaired, we have new trash cans, and guests are always welcome to call and request trash pick up. Thank you!
Lillian W. May 2020
The cabin was so gorgeous and the view was amazing! BUT the GPS does not take you all the way to the cabin and it was like a scavenger hunt trying to find it. Also, the driveway is gravel and needs to be paved (at least the entry part). We went up after it had rained and that made it super dangerous trying to get in/out of the driveway. Also, when we got to the cabin, it looked mostly clean but the toilets weren’t cleaned and there were poop stains in both toilets.
Manager response:
We are so embarrassed by the housekeeping oversight you experienced and will absolutely follow-up with our team regarding the matter. Thank you for staying with us!
Bethany K. May 2020
The views are absolutely breathtaking!!! The king size bed upstairs is one of the most comfortable beds I have ever slept on!!! This is off the beaten path ... may be difficult for a car to get to so we were glad we decided to bring our truck. The cabin is in need of some TLC and I would have packed differently if I would have known that some things weren’t going to be usable.
Manager response:
Thank you for sharing your feedback, Bethany. We are glad you enjoyed your stay and we appreciate you bringing these items to our attention. We will work with our management team to make improvements, and we hope to have another chance to impress you in the future!
Julie K. May 2020
We’ve stayed several years at different times at this cabin and we always have a great stay! Our favorite is the view on the wrap around porch! We also enjoy being able to bring our furry child!
Randi S. May 2020
There was so much to do! The kids loved playing pool, air hockey, ping pong and exploring. We all loved the hot tub. Everything was clean and comfortable. I will definitely be going back.
Chris D. Apr 2020
This was an awesome cabin. I highly recommend it!!!
Kimberley K. Mar 2020
Loved this place! The view was great and had plenty of entertainment!!