USA Florida Southwest Florida Cape Coral Listing #77169

Teal Flamingo - Cape Coral, FL

Take a Virtual Tour
5 reviews
Max. occupancy: 8 1 King Bed, 1 Queen Bed, 2 Double Bed, 1 Sofa Bed 3 bedrooms 2 bathrooms No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with simple cancellation and optional travel insurance. Learn more >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Waterfront home with private pool, dock, WiFi, central AC, & W/D - snowbirds OK

Enjoy a beverage out on your own personal dock - or while enjoying a dip in your private pool! Families and groups ready to enjoy some serious sun will love staying at this bright home. Store your favorite beverages in the back porch minifridge. The lanai ensures that you can enjoy a swim or hanging out poolside no matter what the weather. Inside, it's still easy to chill thanks to central air conditioning and ceiling fans everywhere you look. Guests of the main bedroom will enjoy a direct connection to the back deck, plus a deluxe en suite bathroom with a standalone shower and soaking tub for unwinding after a long day. The semi-open full kitchen features full-size appliances and plenty of kitchen equipment to help you whip up meals for the whole group. In addition to plenty of seating on the back deck, multiple eat-in areas will ensure there's plenty of room for everyone to kick back. Relax with ease in this home suited perfectly for those looking for pure Florida waterfront life - there's a reason there's palm trees on the front door.

Places to Visit During Your Stay

AttractionDistance From Home
Yacht Club Community Park4.8 Miles
Edison & Ford Winter Estates11.8 Miles
Fishing Pier Fort Myers Beach14.4 Miles
Fleamasters Fleamarket17.3 Miles
Doc Ford's Rum Bar & Grille31.3 Miles
The Forest Country Club Golf13.6 Miles
Barbara B. Mann Performing Arts Hall8.2 Miles

Things to know
Free WiFi and cable
Full kitchen
Two Pack-N-Plays are provided for younger guests
A beach umbrella, two kayaks, two adult bikes, and beach towels are available for guest use
Streaming services available with guests' accounts
The study's sofabed provides an extra sleeping space
*A surveillance camera faces the front door. It records motion and sound
Pool heat is available upon request for $32 per day (plus tax). Guests must request heat three days prior to their arrival, for a minimum of three days
*The dock is only available for sitting, standing, and/or fishing. Boat docking/parking is not permitted
Snowbird-friendly. Contact Vacasa for details

You must be 21 years or older to rent this property.

AMENITIES

Bedrooms

Pack-N-Play

Features

Iron

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Partial AC

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Water view

Waterfront

Media

Internet

TV

Cable

Wireless router

Netflix streaming

Miscellaneous

Step-free access

Wide clearance

Nearby activities & attractions

Dock

On-site activities

Pool : Private

Heated pool

Adult bikes

Board games

Kayaks

Outdoor

Gas grill : Private

Patio

Beach towels

Deck

Lanai

Theme

Snowbird-friendly

5 reviews

Enrique T. Aug 2022
Hemos pasado unos dias maravillosos nos encanto mi nombre es María angeles y recomendé ha Enrique travieso que le ha encantado mi invitación lugar bello y acogedor
Joerg P. Apr 2022
Great house with everything you'll need to have a good time - indoor and outdoor!
Brian K. Apr 2022
Our family spent a weekend at this rental and it has everything you would need to enjoy a beach vacation or just hanging at the property. Almost everything is new, so all is in great condition. Fully stocked kitchen, regular and Keurig coffee maker, beach chairs/umbrella, beach towels, coolers, air pump for rafts, 2 bikes, kayaks, etc. Beds were very comfortable and outside lanai was lovely and relaxing. Only reco is to make sure you call Vacasa 2 days before you arrive to make sure they have the order for the heated pool, if you pay to upgrade for that. We had no issue and it was on when we arrived, but we did call in advance to confirm. Enjoy this great family rental!
DeForest W. Mar 2022
We absolutely loved our time at Teal Flamingo and would absolutely love to visit again! There were only a couple of minor disappointments that we would have liked to see improved:

1. The pool was not heated despite the fact that I requested this twice. Once via the email contact listed for support on March 19th and since I received no response to that email again 3 days prior to our arrival on March 23rd via text and spoke with a rep. The pool was still not heated upon our arrival. I was not charged for it either, so didn't take off another star, but still poor service given I asked so far in advance. It would also be nice to be able to request this quickly via the app or during the initial purchase to make this process more simple.

2. Upon arrival there were about 10 large spider webs around the immediate pool area. These were easy to knock down (and everything else was very clean) but something that should probably be checked for the next time around.

Other than those two things everything else was gorgeous! Loved the beach theme of the house and comfy furniture and the roominess of the entire place. One suggestion we had was we noticed that one of the patio doors has no curtains and for privacy reasons it might be nice to add some since if anyone from any of the other neighboring houses were in their pool areas in the evening they can see directly into the house.

Kitchen was well stocked with ample cooking supplies, table ware, keurig plates, bowls, cups and mugs. We were also provided with enough dish detergent for dishwasher for the few days we were staying there, but this won't be enough for anyone looking to stay for 3-4 nights. Also, we couldn't find any extra garbage bags in the house (we luckily brought our own and had extras) but for anyone who doesn't you'll have to buy more if you build up a lot of trash or are staying for a longer period of time.

Bedrooms are nice and we loved the fact that you could easily sleep up to 8 people (even though there were only 4 of us). Each room also has its own tv, which is a fun bonus XD. We enjoyed walking around the Cape Harbor area and this was close enough to Sanibel and Naples that we were able to visit both relatively easily.

Looking forward to our next potential stay!
Manager response:
Hi Deforest. Thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to hear you enjoyed your stay and apologize for any inconveniences and miscommunications in regards to adding the pool heat to your stay. After reviewing your reservation, it appears we never received confirmation in order to add the charge for the pool heat. We sincerely apologize for this, and hope to have a chance to host you again soon!
Michelle W. Mar 2022
The home is beautiful and well maintained. The pool area was perfect for a family with children and the pool toys were an added bonus. The kids loved it!!