USA Alabama Fort Morgan Gulf Shores Listing #31415

Sundial #B-3 - Gulf Shores, AL

Take a Virtual Tour
8 reviews
Max. occupancy: 12 2 Queen Bed, 1 Double Bed, 3 Twin Bed, 2 Sofa Bed 2 bedrooms  plus loft 2 bathrooms No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with flexible cancellation options. Read our cancellation policy >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Spacious, Family-Friendly Condo w/ a Shared Pool, Loft, & Beach Access!

Come relax on the sandy white beaches directly behind Sundial Condominiums in Gulf Shores! This spacious, third-floor condo features a private balcony with peek-a-boo beach views, a fully-equipped kitchen with stainless steel appliances, a sleeper sofa with a bonus sleeper chair in the living room, and a loft upstairs perfect for the kids. With this condo, you can also enjoy the shared amenities at Sundial such as the outdoor pool overlooking the beach and the Gulf of Mexico, the BBQ area if you'd like to spice up your meals, and beach access! There's even an outdoor shower to rinse off the sand after going to the beach.

What's nearby:
From the ground level, step onto the boardwalk and enjoy a day of fun in the sun on the beach! When you aren't on the beach or cooling off in the pool, have some fun at Waterville USA, only two and a half miles away, an exciting amusement park with attractions including mini-golf, laser tag, go-karts, an escape room, and seasonal water rides. You are also just a short drive from local shops, delicious dining options, and fun for the entire group!

Things to know:
Full kitchen
Free WiFi
Snowbird-friendly!
One car parking limit

This property is managed by Vacasa Alabama LLC.
This rental is located on floor 2.

Parking Notes: Only one parking pass is issued per reservation. To ensure an enjoyable experience, please only park where B-3 is marked. Parking anywhere else will result in a boot applied to your wheels and a $150 fine issued by the HOA, as they manage the parking lot. Please understand there are no exceptions. This complex does not have room for a second vehicle.

Water Access: South side of the condominium using Sundial's beach boardwalk.

Other permit number: RL19-000653

You must be 25 years or older to rent this property.

AMENITIES

Bedrooms

Pack-N-Play

Features

Iron

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Water view

Gulf view

Media

Internet

TV

Cable

DVD library

DVD player

Nearby activities & attractions

Playground

Golf Nearby

On-site activities

Pool : Shared

Outdoor

Gas grill : Shared

Balcony

Beach towels

Shared Charcoal Grill

Parking & access

Elevator

Paid parking only

Theme

Snowbird-friendly

8 reviews

Jason S. Feb 2021
The upstairs loft was great for our 14 yo boys. Nice kitchen and sitting area. The unit is close to town so it was great for running around. As for parking, there is only 1 spot available. I too have a Ford Explorer, the spot has plenty of height and length, however the width is tight. We were able to park in our assigned spot and luckily the person parking next to us respected the lines also.
Mary W. Aug 2020
We stay here every year we come to Gulf Shores. They seem to have everything we need as far as dishes, utensils, towels, beds, sheets, etc. It has a small walk to the beach which is never crowded, private assigned parking spaces, elevator and carts that help load and unload luggage, bags, groceries, etc. We enjoy the balcony of the mornings and evenings. It is a great place to stay!
Vickie O. Aug 2020
This is a nice place to stay. The location is great, few feet to beach with no roads to cross. Convenient store across the street. Only downfalls were the parking is tight, sliding door did not close right and no way to lock front door from inside. Very unsafe. WORST PART was the dryer did not work. Was told 4x someone was coming to fix it. After multiple calls in gave up and went to laundry mat.
Manager response:
Vickie, thank you for your review. To clarify, the front door is an electronic Kaba lock and does lock from the inside. The washer/ dryer has been addressed by our local field staff and has since been replaced. We have informed the local manager about the sliding door. We hope to have the opportunity to impress you in the future.
Megan P. Jun 2020
We loved the location of the beach house. It had sufficient space for us. The parking space DOES NOT WORK if you have any type of SUV. Luckily, about a block down on the opposite side of the road is a public parking lot. We ended up unloading our things and then parking there. It's not a huge inconvenience but I wouldn't buy the parking pass if you have any kind of SUV. We have a Ford Explorer and it didn't fit. The beach is easy to get to and not very crowded. Bring coffee!
Clayton J. Jun 2020
Perfect stay for our girls weekend! Great location and beautiful home away from home!
Aida S. Jun 2020
The condo is very comfortable , we run in to a minor issue but it was solved Immediately by Peggy and Mary, thank you so much for the great time
Katie P. May 2020
This is a beautiful condo, steps from the sand. There are no streets to cross, and we loved the beach toys in the condo, as well as the wagon to take items to and from the beach. There were several cleaning issues, but management responded quickly and kindly, and even compensated part of our total back.