USA Gulf Coast Florida Holmes Beach Listing #13769

Mango Tango - Holmes Beach, FL

Take a Virtual Tour
23 reviews
Max. occupancy: 8 2 King Bed, 1 Queen Bed, 4 Twin Bed 4 bedrooms 3.5 bathrooms No pets 
Address provided after booking

Worry-free booking

Enjoy peace of mind with simple cancellation and optional travel insurance. Learn more >

Expert cleaning

Pro housekeepers clean thoroughly and provide fresh linens before every stay.

Local support

Count on 24/7 guest care and local teams everywhere we operate.

Self-service

Smart locks or lockboxes at many homes offer smooth, contactless check-in.

Bright tropical home w/ lagoon-style heated private pool - heart of Holmes Beach

Experience the tropical vacation of a lifetime when you book Mango Tango! This Anna Maria Island beach rental offers a luxury stay with a heated pool and family-friendly amenities. Stroll less than three short blocks to wonderful gulf beaches to enjoy white sand and gorgeous blue water. This is the slice of coastal paradise you need for a perfect getaway.

Leave your cars parked in the four spaces and take the free trolley everywhere on Anna Maria Island. Mango Tango is located in the middle of Holmes Beach putting you right in the heart of island living. Walk to beaches, free trolley stops, boutique shopping, art galleries, and restaurants. Beach vacations were never this fun and easy!

The open floor plan here is perfect for entertaining with coastal decor and plenty of space to gather family and friends. Extra appointments give this Holmes Beach rental an added touch of luxury while you have a memory maker stay. Stainless steel kitchen appliances, designer furnishings, free WiFi, and the private backyard oasis will have your group feeling at home. The outdoor entertaining areas are wonderful. Relax by the heated pool under the shade of the covered lounge area while dinner cooks on the propane outdoor grill. Grab a quiet moment alone on the front balcony and watch beach-bound foot traffic lazily pass by.

There is nothing this Anna Maria Island vacation rental will leave you wanting. From a fun and exciting location to peaceful gulf shores and a backyard paradise too! Plan your next group getaway to Mango Tango today!

This property has a 7-night stay requirement. However, select properties have the flexibility for shorter stays. Let us do the searching for you! Please call 941-213-8791 and one of our knowledgable reservation specialists will be happy to assist you in finding a property for the dates you have requested.

*Please note, all guests occupying this property who are under the age of 25 must be accompanied by a parent or legal guardian. Thank you!
**Please note that you can request additional heat and, if approved by the owner, will be set to 85 degrees for an additional $100-$150/week.

City of Holmes Beach VRC16-000759

Code enforcement notification: You are vacationing in a residential area. Please be a good neighbor by keeping the noise to a respectful level during the day and night. Excessive and unreasonable noise can deprive neighbors of the peaceful enjoyment of their private property.

*Pool heat is included and maintained at 80°F. Additional pool heat to 85°F is available upon request for $22 per day plus tax. A 24 hour notice is required. Heat may not be available if temperatures drop below 65 degrees.

Other permit number: VRC16-000759 Holmes Beach

You must be 25 years or older to rent this property.

AMENITIES

Bathrooms

Jetted tub

Bedrooms

Pack-N-Play

Children

Baby gates

Features

Iron

Washer/dryer : Private

Heating & cooling

Central AC

Partial AC

Kitchen & dining

Dishwasher

Fridge

Microwave

Stove

Location

Water view

Beach access

Media

Internet

TV

Cable

DVD player

Wireless router

On-site activities

Pool : Private

Heated pool

Outdoor

Gas grill : Private

Balcony

Patio

Beach chairs

Beach towels

Lanai

Theme

Snowbird-friendly

23 reviews

PAMELA W. Jun 2022
My family loved the pool and the wonderful beach just a short distance down the street. Everyone slept well on the comfortable mattresses, which is always a plus.
Medard L. Mar 2022
Great family accommodations. Very clean and well maintained. Beach access is at end of the street, about a 4 block walk. Private pool perfect for our group, can be heated if needed. Trolley stop steps away. Ample parking for 2 cars and a rented golf cart (recommended).
Thomas F. Mar 2022
We always enjoying visiting AMI. We liked the location of the house but the house needs updating. The area rugs ,bath mats and furniture were dirty. The outside deck furniture was uncomfortable and in poor condition. The kitchen pots and pans were limited and did not meet the needs of a large family. Toilets should be updated to comfort height.
Manager response:
Hi, Thomas! We're happy you chose to stay at Mango Tango and apologize if anything was amiss. Housekeeping is laundering the rugs and bath mats, and the furniture will be shampooed. Kitchen inventory will be checked to see what else could be provided for guest comfort. Thank you!
Judy U. Jan 2022
The house was close to the beach and the pool was a hit. So were all the beach toys.
Kathleen F. Nov 2021
November 2021
Mango Tango needs some maintenance. The washer and dryer are close to inoperable. The rug in the living room is filthy. The toilet upstairs would take 20 minutes to fill. The house didn't have as many convenience items available as other homes I've rented on the island.
Manager response:
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us, Kathleen. We appreciate you for calling local staff to come out & promptly resolve these issues. We truly apologize for any inconvenience this has caused during your stay. We hope that you were able to enjoy the rest of your vacation. We look forward to hosting you again!
James H. Jan 2021
We loved the location, the pool, the furnished beach chairs, umbrella and cart! We also used the grill several times. Walking to the beach for sunsets was a favorite.
Megan W. Dec 2020
Awesome location and wonderful house - kitchen was fully stocked. Overall everything was in great condition; our only negative was we wish it didn’t advertise all the beach toys and chairs - most were broken and not usable. We would have brought more if we’d known. Also would have liked an option for more towels. Overall a great spot and highly recommended!
ASHLEY N. Jul 2020
This home was great for our family of 8. Kitchen was well appointed. Nice location. Was a decent walk to the beach so would recommend renting a golf cart. The parking at the beach was limited so had to park the cart one road over at the main access most of the time.
The beach is beautiful. Nice sand. Clear water. Plenty of room to spread out. Never felt crowded. Plenty of beach toys, floats etc. so no need to pack that.
We did use the 2 kayaks. But they are rated for 130 lbs max FYI. Also one of them is missing the pull rope and plugs. But was fine for my 80 lb son.
Home was clean on arrival. Liked the lay out. Master on main level. Rest of the bedrooms are upstairs with a small sitting area up there as well so plenty of room and TVs.
The bonus room downstairs was nice too. Not air conditioned but nice breeze with door open. We brought a playstation and used it as gaming room which was nice for kids when they needed a break from sun.
Pool area is relaxing and shaded. Would not say pool was extremely clean bc there are a lot of trees and plants around. But it wasn’t a problem. It’s a small pool but kids loved it.
Bathrooms were nice. Mattresses could use updating.
We did have 2 concerns during our stay that were communicated to property mgmt company and not really addressed. The dryer took forever to dry anything. Like 2 or 3 cycles. Also the upstairs stayed too hot for my comfort. The air downstairs was fine. But upstairs it was 75 or 76 during the day. We did notify company on Wednesday about both of these issues. Said they would send someone out. But never heard anything back. Wasn’t enough to ruin the vacation. Kids weren’t bothered by the temp. Would have been a bigger problem for me if the master was upstairs. However I do think they should have followed up about the concerns.
Overall the house was great location, comfortable and had all we needed to make this an enjoyable vacation. Can’t wait to come back to AMI in the future.
Manager response:
Thank you for choosing to stay with us, Ashley! We are glad to hear you enjoyed your home. We sincerely apologize you had difficulty reaching our staff. Due to COVID-19, our call and email volume have been higher than expected. We have increased our staffing levels for our customer service team so we can better fill our guest's needs. Our local manager confirms that the dryer and AC have been repaired and are working properly. We hope you'll allow us another opportunity to host you in the future!
Sophie L. Jul 2020
We enjoyed our week stay at the Mango Tango in July 2020. The photos of the house on the Vacasa site are an accurate depiction of the current home. The home is in a great location, a short walk to the beach in a non-crowded mostly residential area of Holmes Beach. We had no problems social distancing on the beach. The trolley stop was very close to the house. The house was clean and ready for us when we arrived, convenient lock box for check in/check out. The pool area was well landscaped and maintained, giving us a lot of shade when the beach got too hot. Our group enjoyed the ceiling fans, and seating areas around the pool. There hoses in the front and back to rinse the sand off your feet before entering the home, and an outside shower near the pool area.The kitchen was well equipped for our two families, who ate most meals at the house. The dishwasher didn't seem to work great - we had to rewash many dishes by hand. Trash and recycling pick up were convenient, as well as having a washer and dryer at the house. There were many pool floats, noodles, lawn chairs, umbrellas, etc. at the house. Some of the items were broken when we arrived, but we managed to find enough items to use for our stay, and cleaned them up to leave for the next group. Beds were overall pretty comfortable for rentals, but the pull-out sofa in the loft area was broken.
We have done weekly rentals in different areas of FL and NC, but this was our first experience with Vacasa. I would definitely rent again from Vacasa, as we had no problems or concerns. This trip was rescheduled from March 2020 when rentals in the area were shut down for COVID. We were able to reschedule with no problems.
Manager response:
Thank you for your review, Sophie. We are glad you enjoyed this home and we appreciate you bringing these issues to our attention. We will work with our local team to ensure these items are corrected for future guests, and we hope to host you again in the near future!
Rebecca W. Feb 2020
The location is great. We love AMI. The house has been impeccably clean both visits and we appreciate that.
carol a s. Feb 2020
clean well appointed home. Great Beds, very confortable. Bring everything you will need for the kitchen, salt, pepper sugar. I didn't expect that. Free trolly was just steps away and a great way to get around.
Cathryn O. Feb 2020
Beautiful, comfortable home. Loved the warm pool, toys and grill.
Sheri P. Jul 2019
Our family had a wonderful time at Mango Tango. The house was beautiful and the pool great.
Michelle G. Mar 2019
House is very nice. Needs some updates such as the furniture. Living room furniture was old and showed wear badly. House was equipped with lots of kitchen wares. The rooms were clean. Beds comfortable. Patio furniture needs replaced. I would stay here again. Great location. Very quiet street.
JENNIFER R. Sep 2018
Great family vacation home
Lori E. Apr 2018
The house was big enough for all of us pool was great. Plenty of kitchen tools... the house has plenty of beach and pool toys. The wagon was nice to take beach chairs and umbrellas down to the beach. It’s only about two blocks from the beach, and within walking distance to restaurants, shops and entertainment, the trolley is two houses away. The only thing missing was a fridge by the pool, but you can’t have it all- or can you? We had an excellent week and looking forward to our next trip to the island.
Stephen A. Apr 2018
Stayed here for Spring Break. There were 3 adults and 5 young teenagers. This was a great home. Loved that the kids had their own space upstairs and the master was on a different level. The house was well appointed with bath towels and had 8 beach/pool towels. The kitchen had plenty of amenities although we mostly ate out. The garage area was full of beach chairs, umbrellas, and even a wagon for carting things to the beach. The pool area was nice, but very shaded. This would be great in the heat of summer, but unfortunately there was a cold front while we were there so we had to go to the beach to work on our tans and be warmed by the sun. The location was convenient to the trolley, grocery, and several restaurants. We rented bikes for the kids and they were able to ride to all around the island. I would rent here again if I wanted a shaded pool area.
Steve F. Apr 2018
The house worked out well for us.
Steve K. Aug 2017
"Mango Tango was very nice. Our family had a great time and look forward to our next trip"
Kathy M. Dec 2015
145 50th was a perfect fit for 3 couples who wanted their own full bath and queen/king bedroom.